четвер, 8 грудня 2011 р.

Урок на тему: "Висловлення"

2 клас - Тема уроку: Висловлення істинні та хибні. Програма «Мильні бульбашки»
Мета уроку:
·        ознайомити учнів з поняттями „істинні та хибні висловлення”;
·        розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять;
·        вчити працювати за комп’ютером, користуючись мишею.
 
На першому етапі уроку повторюються правила поведінки у комп’ютерному класі та техніки безпеки, перевіряється домашнє завдання, проводиться підготовка учнів до сприйняття нового теоретичного матеріалу.
 
Фрагмент.
Учитель пропонує дати відповіді на питання:
·        Білому кролику дали 7 морквин. Дві морквини він з’їв. Скільки залишилось ягід? ( Жодної. Тому що в умові йшлося про моркву, а морква – це не ягода.)
·        Пройшов дощ. На яке дерево в парку сяде пташка: на клен чи каштан? (На мокре.)
·        На березі 4 великих гілки. На кожній великій по 4 менших гілочок. А на кожній меншій по 4 яблука. Скільки всього яблук росло на гілках? ( На березі яблука не ростуть.)
 
Учитель робить висновок:
Отже, такого не може бути, щоб яблука росли на березі, а морква не ягода, а овоч. Ці висловлення неправильні або їх ще називають хибними. Вдома ви складали правильні висловлення. Їх ще називають істинними.
Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимося з поняттям ” хибні та істинні висловлення.” І допоможе нам в цьому стаття у підручнику на сторінці 12.
Робота з підручником:
1. Слухання учнями розповіді „Після уроків” та розглядання малюнків у підручнику.
2. Вибіркове читання учнями за поставленими вчителем  завданнями:
·        Прочитати лише хибні висловлення.
·        Прочитати лише істинні висловлення.
3.   Знаходження серед виділених у підручнику висловлень істинних та хибних.
 
На другому етапі уроку учні працюють за комп’ютерами. Діти пригадують, на якій відстані від екрану монітора слід сидіти. Учитель проводить невеличку бесіду – інструкцію, використовуючи комп’ютерну частину на розвороті підручника (ст.13 див. вище мал.).
Мабуть вам подобається пускати мильні бульбашки! Цікаво спостерігати, як вони розростаються, літають, лопаються. Бульбашки, які з’являться на екрані монітора дуже красиві. Вони летять і переливаються різними кольорами. В середині деяких знаходиться метелик. Щоб звільнити його, слід підвести вказівник миші і швидко клацнути по бульбашці двічі. Якщо ж бульбашка порожня, то достатньо клацнути лівою кнопкою миші один раз і бульбашка лопне.
 
На третьому етапі уроку учні розв’язують завдання „Для розумників і розумниць”, підводиться підсумок уроку, дається домашнє завдання: придумати 2 висловлення (хибне та істинне).

Немає коментарів:

Дописати коментар